زنگ تنش آب و مدیریت مصرف در فارس بصدا درآمده است|در مصرف آب صرفه جویی کنید

مدیرعامل آبفا شیراز گفت: افزایش حساسیت‌ها در شست و شو‌ها و موج‌های همه گیری ویروس کرونا، مصرف آب را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش داده، با ورود به فصول گرم، کاهش باران و خشکسالی به‌ویژه در شیراز که به‌صورت طبیعی همواره با کمبود آب مواجه بوده، زنگ تنش آب و مدیریت مصرف را به صدا درآورده است.
کد خبر: ۹۶۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 02 June 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:  مدیرعامل آبفا شیراز گفت: افزایش حساسیت‌ها در شست و شو‌ها و موج‌های همه گیری ویروس کرونا، مصرف آب را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش داده، با ورود به فصول گرم، کاهش باران و خشکسالی به‌ویژه در شیراز که به‌صورت طبیعی همواره با کمبود آب مواجه بوده، زنگ تنش آب و مدیریت مصرف را به صدا درآورده است.

بهمن بهروزی افزود: برای گذر از بحران کم‌آبی دست یاری به‌سوی مردم دراز کرده ایم تا برای گذر از تابستان سخت و طاقت‌فرسا به فکر مدیریت مصرف آب باشند.

وی از شهروندان خواستار کاهش ۱۰ درصدی میزان مصرف آب برای گذر از تابستان در سال ۱۴۰۰ شد و اظهارداشت: مدیریت مصرف آب و رعایت الگوی مصرف در همه بخش‌ها ضروری است.

مدیرعامل آبفا شیراز با بیان اینکه گذر از بحران کم‌آبی نیازمند عزم جدی و مدیریت جهادی است، ادامه داد: افزایش مصرف آب با ورود کولر‌های آبی تشدید می‌شود و این نگرانی‌ها را برای تأمین آب دو چندان می‌کند.

بهروزی گفت: نظارت بر کارکرد کولر‌های آبی شامل نصب سایبان، بررسی و کنترل نشت آب، تعویض پوشال به‌موقع و کاهش ساعت استفاده در شبانه‌روز و ساعات خنک، تا حدود ۳۰ درصد به کاهش مصرف آب می‌انجامد.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و ورود به فصول گرم از مردم درخواست می شود مصرف آب را مدیریت کنند تا شرایط بهره‌مندی از این نعمت برای همه فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار